بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


پرسپولیس،سپاهان،تراکتور چشم بازار را کور کرده اند!اما ....

http://esesclub.com/public/album_photo/97/79/05/56f23_266f.jpg?c=3d4f

همه تیمها مدعی از وضعیت مالی خوبی برخوردارند،به جز نماینده ایران در آسیا!
مدیر عامل تراکتورسازی ظهر جمعه در استدیوی شبکر خبر حاضر شد و در خصوص موضوعات مختلف توضیحاتی را ارائه کرد.مهمترین بخش گفتگوی وی با اسماعیلی مجری برنامه در خصوص فصل نقل و انتقالات و مذاکره با جواد نکونام و عقد قرارداد با علی کریمی بود.
وی اظهار داشت که قبل از بازی ایران با کره جنوبی مذاکرات خوبی را با جواد نکونام داشته و امیدوار است با توجه به قول و قرارهای قبلی با این بازیکن در همین یکی دو روز اخیر مجددا مذاکرات خود را با نکونام از سر بگیرند و توافقات قبلی خود را کامل و با وی قراردادی را با امضا برسانند.
همچنین در خصوص مبلغ پرداختی به چنین بازیکنانی عنوان کردند که بازیکنانی چون علی کریمی و جواد نکونام در این دوران از بازیگریشان به دنبال پول زیاد نبوده و بیشتر به حفظ شان و منزلتشان هستند و دوست دارند مورد احترام قرار بگیرند!
همچنین در لابه لای صحبتهای مدیر عامل تراکتور واقعیتهای آشکار شد که مدیران،بازیکنان،کادرفنی و هواداران استقلال متوجه شدند که امسال باید با تیمهای مدعی و تا دندان مسلحی به رقابت بپردازند و نیز تنها تیم بی پول فوتبال ایران فقط و فقط خودشان هستند!
زینی زاده در خصوص نحوه پرداختی ها به بازیکنان تیمش عنوان کرد که حتی ما به بعضی از بازیکنان خود بیشتر از رقم قرار دادشان به اشتباه پرداخت کرده ایم!به طور مثال جهت تسویه حساب با قاسم دهنوی مبلغ 100 میلیون که معادل 10% از رقم کل قرار داد این بازیکن بوده،به دهنوی بیشتر پرداخت کرده اند که این بازیکن در طی یک چک قرار است آنرا عودت دهد!
همچنین ایشان اشاره کردند که با تمام بازیکنان فصل قبل تراکتور تسویه حساب کرده اند و هیچ گونه بدهی به بازیکنان فصل قبل خودشان ندارند!


نتیجه:حالا باتوجه به کرایه هواپیمای اختصاصی توسط باشگاه پرسپولیس و نیز خرید بازیکنان بزرگ و ستاره تیمهای مختلف لیگ برتری آنهم با ارقام بالا توسط تیمهایی چون سپاهان،تراکتور و حتی پرسپولیس،ما هواداران چه انتظاری از مدیر عامل بی پول و کادرفنی استقلال در فصل نقل و انتقالات و در نهایت کسب نتایج مطلوب باید داشته باشیم!؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 3 / 1392برچسب:باشگاه تراکتورسازی,فصل نقل و انتقالات,زینلی زاده,جواد نکونام, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com